Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KingHagar
Wij, arrogant? Als ik mij niet vergis waren jullie het die ons weigerden om een spreker te geven aan het einde van de betoging, ondanks het feit dat al onze militanten 2 weken lang zich ongemeen hard hadden ingezet om volk te mobiliseren naar jullie betoging. Face it, zonder ons was er geen betoging, of zou er 3 man en een paardenkop geweest zijn. Toen we toekwamen op de groenplaats hebben we de keuze gemaakt om 5 minuten (!) onze delegatie toe te spreken, want het begon te regenen en we vreesden dat er na een half uur saaie speeches amper nog studenten op de groenplaats zouden zijn. We riepen de studenten op om daarna naar onze meeting in den bengel te komen, en velen zijn daar op ingegaan. Ik begrijp dat ge daar wat pissed over zijt, maar volgens mij hebben de studenten meer vertrouwen in ons om de strijd te organiseren, als in de 7 vlaggen van VVS die meeliepen. Er waren trouwens vakbondsmensen aanwezig op onze meeting, en die waren allen zeer positief over de betoging en het werk van ALS.
|
Het is niet voor teen of tander maar als we het aantal aanwezige als'ers moeten interpreteren als de 'voorhoede van de strijd' dan zitten we zwaar in de problemen.
Maar jongens, doe maar, blijf maar denken dat jullie de enige goeie zijn en spug maar goed op alles en iedereen, goe bezig en doe zo voort!