Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Waar zou het elders moeten staan dan bij koetjes en kalfjes?? Wat is de nieuwswaarde daarvan?
Maar ja het is weer een opener door een VB'er en de vraag van die k&k ook door toeval of niet een VB'er... dan kan dat allemaal, maar oh wee mocht het over iemand gaan van de VB rangen, dan zou het kot teklein zijn mocht dat staan bij politiek binnenland maar ja daar het niet over een VB"er gaat kan dat dus allemaal, nog maar eens een bewijs welk een partij dat is...
Homofoob tot en met, en mensen tegen elkaar opzette en onjuiste informatie verspreiden!
|
Bartje, ... net zoals mijn dochter bang is van spinnen... mijn zoon bang is van grote honden... iedereen is wel ergens bang van (of heeft een fobie..)
dit maar om op te merken dat ik niet begrijp waarom ge die laatste zin er bij moet halen...
dat doet heel de rest van uw bericht teniet..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|