Los bericht bekijken
Oud 1 april 2006, 11:50   #91
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Cultureel hebben zij niets van doen met de Nederlanders, en zelfs ethnisch niet.
Sinds wanneer is de genetische oorsprong van belang?

Citaat:
[SIZE=4]Uiteraard is er enorme beinvloeding van het Waals geweest door het Diets en is er vermenging opgetreden.[/SIZE]
U weet het zelf ook al, zie ik.

Citaat:
Als we Vlaamse onafhankelijkheid en / of aansluiting bij Nederland willen, laten we ons dan in godsnaam bezig houden met .. ons, niet hen.
Groot gelijk. Het lot van de Vlamingen is van primoridaal belang en is bijlange niet ondergeschikt aan de integriteit van de Nederlanden en zeker niet van België. Maar als de Vlamingen hun toekomst verzekerd hebben, mogen ze dan niet verder kijken? Wallonië kan mij gestolen worden, maar als het dodelijke Belgische systeem niet langer Vlaanderen kan bezwaren, lopen zij toch niet in de weg? Het getuigt weer eens van de Vlaamse minderwaardigheidsgevoelens dat 17% van de Walen in Heel-Nederland alle Nederlandstaligen zouden overheersen. Fuck off, wij zijn altijd al een meerderheid geweest, maar door zulk gedrag hebben wij ons altijd al laten domineren. Wij Vlamingen moeten leren geen schrik te hebben van de Walen, maar er ook geen te grote hang naar hebben.