Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2003, 19:52   #101
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basil
D�*t, mijn beste Piano, is een zware misrekening én een smerige belediging aan vele Blok-stemmers uit mijn kennissen- en familiekring die een pak hoger-opgeleiden telt.
En reken maar dat het aantal Blok-stemmers uit deze 'pool' blijft toenemen: die mensen zijn de betutteling en de leugens van de 'klassieke' partijen meer dan beu.
Doe maar voort met je paranoïde gezever; de kans dat ik volgende keer op het Blok stem wordt alleen maar groter.
Heel menselijk trouwens: beledig de mensen, scheld een bepaalde kiezersgroep de huid vol, en denk maar niet dat je daar enig positief resultaat mee boekt. Nochtans doen de politiek correcten niet anders: voortdurend wordt er op de VB-kiezers gekapt en gekakt. Denkt men nu werkelijk dat men die kiezer zo kan terugwinnen? Hebben die correcten dan zo weinig menselijk inzicht?
Toch zijn het hier meestal diegenen die zich 'politiek incorrect' noemen, die hier afkomen met anti-topics, schelden, en onderwerpen als 'die is hypocriet', 'corrupt'... kortom: alleen maar reclameren, en zagen. Zelden opbouwende kritiek of alternatieven, laat staan dat er ooit iets goed gedaan wordt of gebeurd in dit land.