Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basil
D�*t, mijn beste Piano, is een zware misrekening én een smerige belediging aan vele Blok-stemmers uit mijn kennissen- en familiekring die een pak hoger-opgeleiden telt.
En reken maar dat het aantal Blok-stemmers uit deze 'pool' blijft toenemen: die mensen zijn de betutteling en de leugens van de 'klassieke' partijen meer dan beu.
Doe maar voort met je paranoïde gezever; de kans dat ik volgende keer op het Blok stem wordt alleen maar groter.
|
Heel menselijk trouwens: beledig de mensen, scheld een bepaalde kiezersgroep de huid vol, en denk maar niet dat je daar enig positief resultaat mee boekt. Nochtans doen de politiek correcten niet anders: voortdurend wordt er op de VB-kiezers gekapt en gekakt. Denkt men nu werkelijk dat men die kiezer zo kan terugwinnen? Hebben die correcten dan zo weinig menselijk inzicht?
|
Toch zijn het hier meestal diegenen die zich 'politiek incorrect' noemen, die hier afkomen met anti-topics, schelden, en onderwerpen als 'die is hypocriet', 'corrupt'... kortom: alleen maar reclameren, en zagen. Zelden opbouwende kritiek of alternatieven, laat staan dat er ooit iets goed gedaan wordt of gebeurd in dit land.