Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild
Zoveel te beter, dan ga ik ervan uit dat je niet al te veel betaald wordt voor uw activiteiten rond 19h, want de concurrentie kan wel groot zijn als het enkel is om te zeggen dat je het niet weet.
leestip van de week: http://www.amazon.com/gp/product/037...Fencoding=UTF8
Ik denk wel dat de Indiers er geen probleem mee hebben om in shiften te werken. Enfin, ik ben zeker want ik krijg er zelf continu aan de lijn.
|
Denk je dat ik niet op de hoogte ben van het gedoe in die sector ? Mijn baas betaalt me niet om aan de telefoon te zeggen dat ik er niks van weet, mijn baas appreciert het dat ik de telefoon van een collega opneem en de klant (die instaat voor een paar miljoen chips) vriendelijk zeg op welk uur hij terecht kan op welk nummer. Misschien praat jij liever een kwartier tegen een "druk 1 voor taalproblemen, druk 2 voor ..."
Ons departement is geen helpdesk. Het is engineering maar we krijgen soms telefoons van klanten.