Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
zou de oliezalf die Jezus en de zijnen gebruikten een ingrediënt bevatten dat kaneh-bosem heet.
|
Dat kan natuurlijk maar aangezien er in de evangelies met geen woord gerept wordt over de samenstelling van die "zalf" (de tekst heeft het over slijk als ik mij goed herinner) is het nogal gemakkelijk om tot "conclusies" te komen.
Citaat:
|
Ook de wierook die Jezus tijdens zijn ceremonies gebruikte
|
Welke wierook? Welke ceremonies? Dit is volledig uit de lucht gegrepen.
Citaat:
|
Hij haalt ook het Nieuwe Testament aan om aan te tonen dat Jezus zijn discipelen insmeerde met de olie en hen aanmoedigde hetzelfde te doen bij anderen.
|
In tegenstelling tot velen heb ik de evangelies zelf gelezen. Verschillende keren. Het staat er niet in.
Citaat:
Bennet zegt dat aangezien Jezus het goedje promootte, huidige tegenstanders van cannabisgebruik beschouwd kunnen worden als de antichrist. Interessante conclusie. Bron: The Guardian
...
Jezus zou dus vandaag de dag door vele van zijn zogenaamde aanhangers als een junkie bekeken worden
|
Ah dat was dus de bedoeling van de "studie". Gauw gauw die domme christenen wijsmaken dat Jezus een junkie was, zodat ze als één man, allemùaal voor legalisatie van softdrugs zouden stemmen. Hoe subtiel.