Los bericht bekijken
Oud 4 april 2006, 13:14   #5
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

gelijk heb je kaal
Citaat:
Jezus zou dus vandaag de dag door vele van zijn zogenaamde aanhangers als een junkie bekeken worden
had moeten zijn
Citaat:
indien dit waar is zou jezus dus vandaag de dag door vele van zijn zogenaamde aanhangers als een junkie bekeken worden
soit bewijzen kan je het natuurlijk niet he. En het blijft speculeren. Maar er zijn wel pasages uit de bijbel waaruit blijkt dat jezus wijn dronk. Waarom zou het dan niet kunnen dat ie cannabis gebruikte. Roken bestond in die tijd bovendien nog niet want dat leerden we pas van de noordamerikaanse indianen. Dus als het gebruikt werd dan was het in drankjes of eten of idd in balsem. Nu indien het in balsem was die op de huid werd aangebracht dan had dit zeker geen psychotrope gevolgen want cannabis is enkel werkzaam indien het in het lichaam komt.

Ook niet vergeten dat er rond de cannabis sativa indica in die tijd helemaal nog geen stigma hing he. ( da s immers een uitvinding van de domme christenfundamentalistische amerikanen uit de jaren dertig.)

Btw dat de domme christenen door deze argumentatie voor de legalisatie zouden stemmen was zeker niet waar ik op gerekend had. Dat zouden ze zelfs nog niet doen indien Jezus in hen daartoe in hoogst eigen persoon zou oproepen. Ze zouden hem dan waarschijnlijk kruisigen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 13:17.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden