Ik geef het op. Het heeft geen zin meer. Heeft het wel ooit zin gehad om te antwoorden op de rascistische, fascistische, beledigende zwarte posts van al wat extreem rechts is op dit forum,
Ik verlaat dit forum niet, ik zal nog veel van de politieke posts lezen, maar ik zal er niet meer op reageren.
Aan al het rechts gespuis dat dit forum misbruikt wil ik dit nog zeggen. Jullie verdienen het om onder een extreem-rechts bewind te leven. Dan pas zullen juillie zien dat er dan geen commentaar zoals op dit forum meer mogelijk is omdat het recht op vrije meningsuiting een van de eerste "verworvenheden" zal zijn welk gefnuikt zal worden. Aan de strontbruine jongens en meisjes die werkloos zijn wil ik nog zeggen dat ze hun "dopgeld" kunnen vergeten in een maatschappij welke geregeerd en gedomineerd wordt door neo-nazi's. Aan de extreem-rechtse jongens en meisjes die toevallig, zoals men dat zegt, "op de ziekenkas staan", wil ik dit nog kwijt. Ziekenkassen zullen door de nieuwe nazi's worden afgeschaft, want een zieke is in hun ogen een paria.
Aan de extreem-rechtse vrouwen op dit forum geef ik de volgende boodschap: onder een nazistisch beleid zullen jullie niets ander mogen doen dan het huishouden, en vooral (vlaamse) kinderen baren. Dat is jullie toekomst.
Alles is al tot vervelends toe gezegd en herhaald. Er is niets nieuws onder de zon.
Ik ben nog nergens anders dan op dit forum nog nooit zo een walgelijk, verderfelijk, egoistisch, zelfingenomen, waardenloos en kotsmisselijk publiek tegengekomen. Voor velen onder u is er een job vakant in de door nieuw extreem-rechts op te richten kampen. Dat gaat dan van bewaker tot kampbeul.
Ik zal een nieuwe avatar zoeken om geen link meer te leggen met eender welke politieke stroming, al zal ik marxist-leninist blijven.
Ik zal enkel nog te lezen zijn in de rubriek "Koetjes en kalfjes". Daar gaat het af en toe over leuke dingen, maar ook over diep-menselijke besoignes.
Aan mijn linkse broeders en zuster wil ik mij verontschuldigen. Ik laat jullie inderdaad in de steek, maar ik kan het echt niet meer opbrengen om telkens het zelfde te verkondigen, om steeds maar te antwoorden op dezelfde wansmakelijke walgelijke posts.
Nog een laatste wens aan: (en dit is de eerste maal op dit forum dat ik grof ben)
- extreem-rechts: ik wens juliie levenslang diaree, dan weten jullie tenminste wat stront is
- al de anderen: ik wens jullie een samenleving zonder stront.
Ik heb gezegd. Salut en geen groet aan kotsmisselijkmakende minussen habens van extreem-rechts.
Wel een welgemeende groet en nogmaals mijn verontschuldigingen voor het "in de steek laten" aan al de anderen.
Teerke
(reacties zullen gretig worden gelezen, maar niet becommentarieerd, dat laat ik aan anderen over)
|