Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan
Dat dit zo lijkt heeft zo zen redenen; ben jij dan de bewuste psycholoog die huis/tuin/maatschapij en werk combineert in zake introspecties awel bravo  maar ik ook ; moeilijk te vatten kweet 't das u probleem ni het mijne .
|
ik durf wel eens naar mezelf kijken, en naar m'n invloed die ik op anderen heb, ja.
Citaat:
Dat of zo iets hopen is miscshien minder grof dan moderne uitbuiting en grove taal gebruik door wel stellenden die gaarne mensen onderdrukken/uitbuiten en ja daar horen ook vrouwen bij jammer MAAR waar .
Wat reiklt en zeilt in de maatschapij kent HET VOLK beter dan den politicus en DAAR hoor IK thuis .
|
Hopen dat iemand aan frieten gesneden wordt omdat ze een geslacht heeft dat u niet aanstaat is altijd grof. In ieder geval grover dan eens een lelijk woord te laten vallen.
Jij bent er eentje die zit te juichen als er een vrouw iets overkomt eh?
Zit je zo naar het nieuws te kijken? "Vrouw vermoord" "joehoeeew!!".
Citaat:
|
Kortom een moeder die alles opzuipt/snuift/gebruikt en niks voor het kind laat hoort daar ook thuis en het is niet steeds de man zen schuld zoals uitgebeeld wordt in wet en op tv .
|
wat moet die moeder doen? beetje snuifsel overlaten voor het kind?

Tuurlijk zijn er moeders die hun kinderen verwaarlozen. er is niemand die dat zal ontkennen.
Maar daarom hoef je er nog niet vanuit te gaan dat ieder geval waarin een man de schuld wordt gegeven, eigenlijk de vrouw verantwoordelijk was.
Citaat:
|
Dat de vrouw minder verdient in loon heeft zo zen redenen en ik zen der zelf 30 en mijn conservatieve mening telt al in pré christelijke tijden dus ga wa vissen en relativeren aub da helpt ...zelfs bij mij .
|
de vraag van vrouwen is vrij simpel hoor. Gelijk loon voor gelijke arbeid.
Als jij als man minder verdient met poetsen dan een vrouw voor hetzelfde werk, dan is dat onrechtvaardig.
Als een vrouw minder verdient met hetzelfde werk als een man, dan is dat ook onrechtvaardig.
En de cijfers wijzen uit dat het vooral de vrouwen zijn die minder verdienen voor hetzelfde werk dan mannen, en niet omgekeerd.
Ik snap niet wat daar zo wraakroepend aan is.
Citaat:
|
Tegenwoordig zen der zelfs moeders die hun kind ni enkel verwaarlozen maar ook psychisch verwaarlozen het zen ni altij de vaders ...ook al wordt dat zo gedocumenteerd ( soms ) .
|
dat fenomeen is niet nieuw.
er zijn altijd al vrouwen geweest die hun kind verwaarlozen.