Citaat:
Enkel nog over het NSV: toen dze met vlag en wimpel toekwamen had nele hen overtuigd om de vlag te verweideren. En volgens haar konden ze wel met hun lindjes en petten meestappen. Ik zag dat Harko ernaartoe liep en hun leider het handje schudde. Onmiddellijk toen de Fascisten toekwamen hebben wij er tien kdn van de ordedienst voorgezet. Harko kwam ons vertellen dat dit toch wel ver ging, en we die jongens gerust moesten laten. Waarop ik hem zei dat hij misschien het Stalin Hitler pact van 39 eens lichtjes wilde overdoen, maar dat wij ons niet door hem gingen laten afzeiken.
Onze strategie heeft duidelijk gewerkt. Toen de betoging van start ging, hadden we de NSV achteraan de betoging kunnen afzonderen, waarna ze met de staart tussen de benen konden afdruipen.
|
Jullie obsessie met het nsv is werkelijk hillarisch. De Frank lacht zich kreupel en de hele burgerij mee, als ze jullie bezig zien. En de NSV wrijft zich in de handen met zoveel persaandacht.
Ik begin stilaan te begrijpen waarom ik nog nooit op een anti nsv betoging ben geweest.