Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre
Ten eerste valt me op dat u steeds minder wellevend wordt naarmate de discussie vordert. Ten tweede probeert u me hier op oneiglijke gronden te diskwalificeren als gesprekspartner, waarschijnlijk uit gebrek aan argumentie. Dat geeft niet. Het gebeurt me hier op het forum wel vaker. Het valt alleen op.
''Wij hier'' zouden worden uitgejouwd als we ons zouden verlagen tot jij-bakken. U begrijpt natuurlijk wel waar dit heengaat:
De labiliteit van Belgie is geheel te danken aan het beleid van haar francofone bestuurders. Ten tweede zou u zich eens moeten beseffen dat zo'n beetje alle negatieve publiciteit die Belgie pakweg de afgelopen 25 jaar in Europa heeft gehad zijn oorsprong vindt in Wallonie.
|
Ik ben niet van het soort dat zijn rechterwang aanbied wanneer het een klop op de linker krijgt. Dat je je taalpartners ter hulp komt is fijn, ze hebben dat nodig. Wij doppen wel onze eigen broodjes.
De negatieve publiciteit van België is grotendeels te danken aan de extremisten die hier rondlopen, en waarvan de hoofdbrok zich in Vlaanderen bevind.