Los bericht bekijken
Oud 5 april 2006, 07:57   #7
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Allemaal conspiracy theoristen, allemaal mensen die de disbelievers vanwege hun standpunten moeten bestempelen als aandachtzoekers, charlatans, etc... Hun wereldbeeld is echt simpel in dit geval. De feiten die deze personen aanbrengen (die grotendeels hetzelfde zijn) worden zonder kritische benadering bekeken.

Tja, sommige willen zich eenmaal blijven vasthouden aan strohalmen. De strohalmen in dit geval zijn het feit dat alles min of meer is zoals het voorgesteld wordt via de mainstream informatiekanalen. Integendeel, het is geenszinds zoals het voorgesteld wordt.

Toen ik onlangs over 9/11 en de NWO bezig was tegen iemand zei hij op verwijtende toon tegen mij "zo heb je totaal geen zekerheden meer". Dat bevestigd nogmaals voor mij dat 9/11 en vooral de NWO zo moeilijk acceptabel zijn voor sommigen omdat het bepaalde zekerheden waar ze heel hun leven impliciet in geloofd hebben geen grond blijken te hebben. Je moet het ene voor het andere inruilen, en alleen jezelf kan er iets aan doen.

Laatst gewijzigd door exodus : 5 april 2006 om 08:00.
exodus is offline   Met citaat antwoorden