Los bericht bekijken
Oud 24 juli 2003, 16:40   #163
Elle
Provinciaal Statenlid

Elle's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Elle
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sprot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elle
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Ja inderdaad, een moslima zal nooit een niet-moslim huwen, dat staat zo in de Koran. Een moslima wil dat ook niet.
Georgske toch, zo naïef!
Een moslima MAG dat NIET!!! Een hemelsbreed verschil. Denk jij nu echt dat liefde zich houdt aan religies e.d.?
Elle, een moslima WIL dat niet. Want een moslima is een aanhanger van de Islam, en die wil iemand huwen die hetzelfde geloof aanhangt en volgens dit geloof voor haar zal zorgen. Zou jij toch moeten weten ! Dus OK, als je het zo wil stellen, dan mag ze niet van de Koran zoals ze ook geen alcohol mag drinken. Denk je nu echt dat moslima's alcohol willen drinken maar het niet doen omdat het niet mag?

En ik heb het hier over OVERTUIGDE moslima's, niet over meisjes die toevallig moslim-ouders hebben. D�*t zijn geen moslima's.

met vriendelijke groeten
Oei, oei, mijn madam zal 'blij' zijn dit te lezen. Zij beschouwt zich nog altijd als een echte moslima. IK begin te vermoeden dat Georg in werkelijkheid Mo, Brahim of zo noemt ..... Tijdens mijn reizen in moslimlanden werden de mensen (door mijn schoonfamilie) ook beoordeeld of ze al dan niet een goede moslim waren .... Met een 'bon musulman' werden er contacten onderhouden, de 'mindere' werden vermeden ..... Misschien daarom da ze mij daar allemaal (echt !) zo graag zien .... Ik zijn ne goeie !!!!
Zeg, J.J., zie da uw madam da hier ni leest hé. Of ze laat u stante pede staan met uwen inboedel....