Los bericht bekijken
Oud 24 juli 2003, 20:23   #60
skye
Gouverneur

skye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skye
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skye
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Dus het is de SCHULD van de leraren!

Buitengooien die racistische leraren! nietwaar Georg? Laten we die leraren naar de strafkampen in Siberie sturen!
Dan geraakt alles opgelost!
De harde waarheid is natuurlijk dat de meeste leraren van linkse signatuur zijn. Als ik een schatting zou moeten maken op basis van mijn school ( = totaal niet representatief, ik weet het ) is dit zo een 95%. Dus het falen van de allochtone jongens is de schuld van die 5% niet-linkse leerkrachten. Tja, wie gelooft dat nog...
Kom 95% van linkse signatuur. Hallo, aarde aan mars?
moet het niet zijn: "mars aan aarde?"
Mag ik eens een domme vraag stellen : hoeveel allochtonen lopen er bij jullie op school rond? Gewoon uit nieuwsgierigheid
Wel, mijn vroegere school wel te verstaan. ben ondertussen meerderjarig

Het is zo dat mijn middelbare school, nogal een elite-school was. Er gold in die tijd een strikte toelatingsproef ed. Maar allochtonen moesten niet aan die proef deelnemen. Er waren aparte klassen voor de allochtonen. Zij konden meestal niet eens Nederlands dus krijgen zij extra taallessen. Zij werden ook gewoon doorgelaten op het eind van het jaar.
Ik schat dat zij zo een 15 percent van het totaal uitmaakten, maar zij leefden wel bijna volledig gescheiden van de "autochtone" kinderen.