Los bericht bekijken
Oud 7 november 2002, 11:16   #71
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robrecht
Mocht het u nog niet opgevallen zijn, er is slechts 1(of hier in het beste geval 2) belgicist(en) nodig om de neuzen in dezelfde richting te krijgen.
Die boutade over neuzen in dezelfde richting hoor ik ook telkens ik even op het Telenetforum een briefje plaats.
Ik heb mijn reet nog maar gelicht of de vlamingen hakken weer vrolijk op mekaar in.
8)
Een nog schrijnender voorbeeld is het forum van Politicsinfo.net
Als je ziet hoe nv-a'ers en vb'ers mekaar daar verbaal naar het leven staan. Die hebben gewoon geen neus meer om in dezelfde richting te wijzen. Alle neuzen zijn daar al lang afgebeten.

Hier hebben de meeste nv-a'ers en blokkkers nog het fatsoen om beleefd te blijven en tamelijk proper te argumenteren.
Ooit vallen hier ook de maskers, en dan zal deze éne echte trouwe verdediger des vaderlands 'zegepralend grijnzen op vijands trillend lijk'
Citaat:
Bij deze een oproep: Meer Belgicisten-unitaristen, om de politieke prioriteit-keuze van zowel VB-ers als N-VA-ers klaar en duidelijk en vooral gemakkelijker te maken.
Verdraagt een forum twéé Superstaven®