Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2003, 10:19   #31
Rudysfonduehuisje
Provinciaal Gedeputeerde

Rudysfonduehuisje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudysfonduehuisje
Eichdinges,

Ge hebt duidelijk geopolitiek inzicht, je hebt een zwak voor de 'oranje-blanje-bleu' vlag. Waarom gebruik je dan een naam van een Duitser en dweep je met een ideologie die niks dan onheil gebracht heeft voor de Nederlanden. Onverfranst, onverduitst!
Hehe, goed gezegd (en uiteraard ga ik er weer een artikel van Secessie tegenaan smijten http://www.secessie.nu/pdf/11-5.pdf)

En om effe dé smeerlap te spelen: maakt die Oostenrijkse Nederlandse vlag niet dat te veel de separatie van het Noorden en het Zuiden van de Nederlanden wordt benadrukt

Het was louter mijn bedoeling om mijn Zuid-Nederlandse identiteit te benadrukken en mijn afkeer van de Franse revolutionairen te onderstrepen . En geef toe, het is en mooie vlag.

Citaat:
PS: tip, probeer het tijdschrift Delta eens van de Werkgemeenschap De Lage Landen. Het enige deftige Heelnederlands tijdschrift, dat al meer dan 35 jaar onafgebroken verschijnt.
Tapt die Eggermont-kliek niet te veel uit het vaatje van Louis Gueuning en dus van het Verdinaso?

Zowel Van Severen als Gueuning hebben zinnige dingen gezegd, los van het feit dat er ook minder 'interessante', tijdsgebonden kanten aan het Verdinaso zaten. Feit is dat vele oud-dinaso's die niet gecollaboreerd hebben heel hun leven doordrongen zijn gebleven van een zekere levenshouding, dat de figuur van Van Severen een blijvende indruk heeft nagelaten. Velen van hen hebben zich tijdens (in het verzet) en na de oorlog verdienstelijk ingezet voor onze gemeenschap (vb. Van Bilzen).
Rudysfonduehuisje is offline   Met citaat antwoorden