Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Laat ons hopen dat het een bange blanke Belg was... anders krijg je weer de poppetjes aan het dansen 
|
Dit is pure recuperatie voor jouw eigen agenda. ik blijf erbij : GO TO HELL.
Er zijn genoeg topics waar je kan voortdoen met je gezeik. Ga daar naartoe en kom hier niet terug.
Laat de rest hier gerust om voor één keer een discussie te mogen hebben over dit drama zonder jouw eigen recuperatie.
|
Leuk dat ik jouw eigen recuperatie -die jij en je getrouwen al aan het opbouwen waren- even een stap voor ben geweest.
Ps: kan je het een beetje sereen houden want dit thema wordt meer verneukt door jouw hysterisch gekrijs dan door wat anders 
|
Leg de schuld niet op mij. Je kunt hier nergens een posting van mij terugvinden waarin ik aan recuperatie doe. Zowel de linkse als de rechtse recuperatie is hier schandalig. En jij bent daar één van de frontlinie spelers. Ga weg!
|
Goed, we zullen zien wat er gebeurt als de daders (hopelijk) gevonden worden. Dan zien we of de zaak gerecupereerd wordt door 'links' of 'rechts'. Ik kan alleen uit eigen ervaring vaststellen dat dit in het verleden al meermaals gebeurt is. Enkelingen openen zelfs nieuwe topics over een moord, overval,... waarin de afkomst van de dader expliciet benadrukt werd. [size=7]
Een beetje zoals dit[/size], vaak nog met een snerende opmerking erbij die honderdduizenden mensen over een en dezelfde kam schoren.
En blijft de vraag: waarom post iemand dat hier op een politiek forum. Welk probleem kaarten we aan? Wild camperen? Moraal?[/b]