Discussie: Vld = Vlp
Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2003, 15:43   #25
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
de blauw mannen zouden beter hunnen naam veranderen van VLD naar VLP........... met de P van particratie in plaats van democratie !
alles voor den eigen zak, en de rest de pot op !
Leve Ons Eige !
"Iceman", is dat niet het naampje dat men gaf aan die Neanderthaler of zo die men een tiental jaar geleden ingevroren in een gletscher op de zwitsers-italiaanse grens heeft gevonden?
Zou Berlusconi die ontdooid en terug levend gekregen hebben en nù op de belgische politiek uitproberen?
"ICE-MAN" is de naam die ikzelf als nick-name gekozen heb, vroeger in een ver verleden toen ik nog een idealist was, en nog voor bepaalde normen en waarden opkwam zoals "vlaams" en "liberaal" zou ik er nooit op gekomen zijn, maar ze hebben ons zo lang in "de kou" laten staan dat we er "blauw" van uitgeslagen zijn.......... en als ik die klojo's bezig zie die nu ons land zouden moeten besturen is het "een beetje kil" in mijn hart....... vandaar de "ijskoude" realiteit......... "Ice-Man"