Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2003, 16:36   #14
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elle
Wat een gezever zeg! Een hele minderheid beoordelen a.h.v zulke gevallen. Hoe laag kan men vallen?
Het zou laag zijn, indien zoiets eenmalig was, maar het is nu toch wel bewezen dat er wat schort he, bij die minderheid.
Mijn jeugd was in Schaarbeek, ik kan mij geen streken inbeelden die die mannen uitsteken die ik zelf als blanke niet heb uitgestoken. Ge had inderdaad een paar mietjes rondlopen die al 200 meter voor ze een Marokkaan gingen passeren op de stoep al van kant van de straat veranderden en die kregen regelmatig een pak rammel, zowel van de allochtonen als de autochtonen. Als ge daarentegen de eerste keer als 10-jarig manneke gevraagd wordt om uw skate bord af te geven en ge gebruikt het om hun gebit wat bij te werken, dan hebt ge met die gasten later nooit last. And guess what: Van hun broers ook niet.

Uiteindelijk zit het zo dat ruige buurten altijd zullen bestaan, of er nu Marokkanen wonen of niet.

Tip: En als ze u niet lastigvallen zodat ge geen gelegenheid krijgt om uw terrein af te plassen kunt ge nog altijd ernaartoe stappen als ze op den hoek van het straat staan en vragen of hun moeder door een kameel bevrucht was omdat de gelijkenis zo groot is. Gegarandeerd success.