Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Ik vind stemplicht toch beter, dan kan iedereen tenminste zijn mening laten horen. Bij stemrecht zullen vooral de extremisten gaan stemmen. En je moet trouwens niet doen of het VB geen kiesvee heeft.
|
Iedereen kan eveneens zijn mening laten horen bij stemrecht maar de kat komt op de koord met volgende uitleg: Bij stemrecht zullen vooral de extremisten gaan stemmen.
Europa is in handen van extremisten!
Alle landen zijn in de macht van extremisten behalve België en Griekenland!
|
Hoe hypocriet van je om te pleiten voor het BROV en tegelijkertijd geen stemplicht te willen. 
|
Leg eens uit wat daar hypocriet aan is?
|
Wel, je wil een BINDEND referendum op initiatief van het volk... dat niet eens moet gaan stemmen.
BINDEND works both ways.
Niet braaf -> geen Sinterklaas 
|
Wie zegt dat niet IEDEREEN MAG stemmen?
Via het BROV MAG iedereen stemmen voor wat vooral het volk wil.
Via stempicht MOET iedereen stemmen voor wat het volk heel vaak NIET wil maar wat vooral de machthebbers goed uitkomt.
|
dit is de discussie van stem recht-plicht..
1 argument pro: iedereen moet stemmen dus partijen kunnen niet mensen gaan omkopen op te stemmen ofzo.. alle.. raar gezegt.. extreme partijen met kiezers die heel trouw zijn zouden dan ineens winnen denk ik.. + nog belangrijker.. ge houd er op deze manier de interesse mij de minst geinteresseerden toch in.. ze wonen ten slotte ook in hun land en moeten beseffes wat er allemaal op til is..
En als t u niet uitkomt stemt ge tegen.