Los bericht bekijken
Oud 7 november 2002, 16:58   #1
Makkie
Lokaal Raadslid

Makkie's schermafbeelding

Standaard

Ja hoor, daar gaan we weer. Daarstraks heb ik ze weer gezien. Het is iets dat ondertussen net zo bij de herfst is gaan horen als vallende bladeren: het Blok dat de affiches van 11 11 11 overplakt met de slogan "Ook bij ons is er armoede".
Ik zou zeggen:"inderdaad."
Nu wil het toeval dat ik al jaren actief meewerk aan de campagnes van Welzijnszorg. Nu wil het toch wel lukken dat ik geen enkele medewerker van Welzijnszorg ken die zich tot het blokkamp bekent zeker. Ook heb ik het meegemaakt dat we een actie deden voor Welzijnszorg en we uitgerekend bij blokkers (en ook wel bij anderen uiteraard) nul op ons request kregen.
De mensen die bezig zijn met Welzijnszorg zijn ook vaak actief in de Wereldwinkel, bij Broederlijk Delen of bij 11 11 11.
Dus beste blokkers, twee keuzes: ofwel engageren jullie je werkelijk voor de minderbedeelden hier bij ons en stoppen jullie met energie te steken in het overplakken van de 11 11 11-affiches ofwel stoppen jullie sowieso met het overplakken van die affiches, want anders getuigen jullie (weer eens) van een hoge graad aan hypocrisie.
Makkie is offline   Met citaat antwoorden