Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En nog iets klein: Dat is hier precies een schande dat de laag geschoolden vooral op een partij zouden stemmen? Dat is toch niet erg?
|
Ja, dat is héél erg, omdat gebleken is dat ze veel makkelijker op het Zwart Blok stemmen. Die mensen laten zich nu eenmaal veel vlugger inpakken door gemakkelijke slogans.
|
En op de sp.a ook. Of ontken jij dit nu werkelijk? Dat is toch ook logisch dat de arbeidsklasse op het ACW of Sp.a stemt?
|
Ik ontken dat niet, wetenschappelijk onderzoek ontkent dat.
|
hahahahahahaaha. Dus volgens jouw stemmen enkel hooggeschoolden, niet arbeiders op de sp.a? Het wordt hier beter met den dag. Wedden dat echte sossen dat niet eens graag hebben?
|
Wijs me eens eventjes waar ik gezegd heb dat "enkel hooggeschoolden" sp.a stemmen... Ik kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb.
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat hooggeschoolden eerder progressief links stemmen en dat laageschoolden eerder conservatief rechts stemmen.
|
als u extreem-rechts bedoelt, ok. Maar gewoon liberaal rechts bv? lol. Dat gelooft ge zelf toch niet. En echt onderzoek, niet wetenschappelijk, maar waar men zeker van is. Is dat de meeste mensen uit sociale wijken sp.a of VB stemmen. En dat is heel eenvoudig af te leiden. Hoe? Je neem het stemlokaal van een sociale wijk en je kijkt.
Voila.