Discussie: op zoek naar werk
Los bericht bekijken
Oud 6 april 2006, 21:33   #448
duncan
Banneling

Standaard

controle is altijd gezond voor zo'n dingen maar kobafje ge hebt gelijk veeeeeeeel meer flexibiliteit bvb inzake arbeids criteriums aller aard ...voorwaarden zoals mé kinderdagverblijf werken moetge auto of rijbewijs hebben zijn pure economische uitbuitings vormen in mijn ogen .

Eigenlijk zouden ze ALLE sectoren dit criterium mogen ontnemen behalve dan transport of bouw ...zou moeilijk zen zonder auto of dokter alez kweetni hé

Op die manier NOG meer fietsers of verplicht openbaar vervoer DUS MOET werkgever flexibeler zich opstellen tgo werk uren; verplaatsingen...ect .

Op die manier MEER gezonder volk/lucht & ze kunnen als bedrijf premie of groene bonus krijgen via de staat hiervoor is gewoon perfect en beter dan nu sociaal abonnementjes per km die van kantoor tot kantoor verschillen, NIET genoteerd werden en dus ni betaalt ...en zo meer .

Kvind dat wergevers inderdaad teveel consumeren op ons king of all
Tzen dikke nekken geworden mé veel praat hmmm ik kom uit zo'n volk...oops

*verzorgsters vant ocmw racen der op los op de baan ...als VERZORGENDE vind ik NIET dat ze 1 auto vedienen ...sorry maar ...als zorg biedend iemand MOETGE in de eerste plaats RUST geven en laten voelen bvb bij baby's wat belangrijk is & da gaat ni als ge in nen auto zit rond te kijken op 1001 dingen om nadien 8 �* 9 huisbezoekskes te plegen brrrr gestresst ni moeilijk da men niemand vindt LOL .
*Als er verzorgers/sters zijn die me willen tegen spreken graag dan aub ik heb het wel over verzorgend en niet verplegend personeel hé - thnx

Laatst gewijzigd door duncan : 6 april 2006 om 21:37.
duncan is offline   Met citaat antwoorden