Los bericht bekijken
Oud 7 april 2006, 17:16   #239
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht

Ik zou het niet direct bestempelen als "geldschieter". De ISI (of toch sommige delen ervan) speelde eerder "fondsbeheerder" of "transferkantoor", all things considered. Het valt ook te betwijfelen of de ISI werkelijk op de hoogte was van de 9/11 plannen. Vergeet ook niet dat er in totaal zo'n 150000 mensen direct en indirect voor de ISI werken. Daar zitten natuurlijk een pak fundamentalisten tussen...
Meen je dat nu echt????
Dat niet ieder ISI-lid op de hoogte was, dat wil ik aannemen ja, dat het hoofd ervan niet op de hoogte was........
Jij mag dat geloven, Ik geloof dat voor geen meter.
(herinner ook de OPGENOMEN conversatie in NY van informant Glass, waar een ISI man naar de WTC torens wijst en zegt dat ze zullen verdwijnen!!)
Citaat:
Gen. Mahmoud werd bij mijn weten afgezet (begin oktober 2001, vlak na de bekendmaking van de transfers door de FBI).
Nadat hij in naam van Pakistan de onderhandelingen met de VS had geleid ivm samenwerking in de War on Terror. En afgezet?? Ontslag ge nomen.
En hij leeft vandaag openlijk in Pakistan én in weelde.
Dé grootste fan van de Taliban en al qaida werd de VS hun eerste bondgenoot in de War on Terror.
Tja, moet daar nog een tekening bij of wat?

Laatst gewijzigd door democratsteve : 7 april 2006 om 17:18.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden