Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Tuurlijk. Dit pdf-documentje is gewoon geschreven door de "conspiracytheoristen", om te kunnen zeggen dat het inside-job is.
Sjonge jonge.
Weet je, je kan het misschien is aan jullie akela vragen.
Die weet immers alles over 9/11 en is ALTIJD OBJECTIEF.8)
Laat me effe raden. Als er vanaf morgen op geen enkele officiele nieuwssite (CNN, etc..) géén beelden meer staan van de instortende torens, dan ga jij waarschijnlijk beweren dat er geen "bewijs" is dat ze zijn ingestort.
(btw, voor building 7 kan je dit argument trouwens al gebruiken. Er is namelijk NERGENS een beeld van die instorting te vinden op de grote nieuwszenders hun sites)
Man man, toch.
En dan schrik jij ervan dat zowat iederéén die hier ooit met u gepraat heeft vindt dat jij een idioot bent.
Tja.
|
Dit pdf'je is idd geschreven door een pc nerd die bush haat of gewoon iemand die wat extra geld wilde verdienen met zijn site.
Ik kan op een week tijd net dezelfde site in elkaar steken die net het omgekeerde beweerd van wat hier opstaat.
Het zal mij een worst wezen dat iedereen mij een idioot vind. Iedereen die gewoonweg zomaar een tekst geloofd van eender welke site die te vinden is op het internet,...liever een idioot dan bij jou groepje te horen.