Los bericht bekijken
Oud 9 april 2006, 15:39   #257
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Haha! Grapjas. Je hebt helemaal nog niet geantwoord. Maar laat maar vallen, ik behoor intussen tot de grote groep die het voor bekeken houdt met jou. Het is onbegonnen werk. Elke discussie met jou is onmogelijk en puur verloren tijd...
Heb ik wel gedaan. Als je zou kunnen lezen en wat moeite zou doen zou je het rap merken. Er is niet eens een discussie muts. 9/11 was geen inside job zolang je het niet kan bewijzen. Kort en simpel.

Citaat:
Illwilleke, ik en anderen hebben jou al genoeg materiaal en bewijzen voorgelegd, maar je begrijpt er geen zak van. Ik ga dan ook mijn tijd niet verprutsen om hier nog een hele uiteenzetting te gaan presenteren voor jou. Uw besluit staat immers vast: alles wat we zeggen zijn leugens en verzinsels. En al wat je doet is dat blijven herhalen, wat er ook gezegd en geschreven wordt. Amuseer je nog verder!
Straddleken, je hebt helemaal geen analyse gemaakt. Je hebt enkel wat gesurft en gelooft simpelweg de leugens die deze sites proberen te verspreiden. Met wat mooie woorden probeer je intelligent over te komen en vanalles te verkondigen maar in werkelijkheid heb je geen bewijzen, heb je geen analyse gemaakt, weet je gewoonweg niet waarover je praat, weet je geen bal af van wat er precies is gebeurt op 9/11, lieg je maar wat raak, lul je uit je nek,...
illwill is offline   Met citaat antwoorden