assalaam alaikum,
lieve mensen. een aantal van de hevigste tegenstanders van de islam hier hebben in hun posten regelmatig een link gelegd naar een paar extreme uitspraken op het forum
http://www.ontdekislam.nl/forum/index.php. ik ben uit nieuwsgierigheid eens een kijkje gaan nemen op dat forum. het was eerlijk gezegd een openbaring. onze vrienden moeten lang op zoek gegaan zijn om de extreme uitspraken te vinden, want eigenlijk is het forum een oase van rust, vriendelijkheid, vreugde... in de woestijn van individualisme, haantjesgedrag en scheldpartijen die de internetforumwereld vaak is.
ik wil deze lieve mensen dus heel graag bedanken dat ze me dat forum hebben leren kennen. ik wil ook alle mensen die graag eens rustig en sereen over de islam willen praten ook uitnodigen om af en toe eens wat op dat forum rond te hangen. het forum is heel tolerant, alleen agressie en grofheid wordt niet getolereerd. hierbij maken ze geen onderscheid tussen de muslims en de niet-muslims. iedereen die vriendelijk is en die op een open manier wil praten, wordt vriendelijk ontvangen.
lieve basy lys, colargo en al die anderen die af en toe een link naar dat forum plaatsten. het was misschien niet jullie bedoeling om mij die cadeau te doen, toch wil ik jullie echt bedanken. allahu akbar, god is zo groot dat hij zelfs de tegenstanders van de islam er toe brengt om de islam te versterken en muslims de weg te tonen naar een bron om zich te verfrissen. ik hoop dat jullie ook af en toe eerlijk en met open geest de lieve woorden op dat forum zullen lezen, en dat die liefde jullie woede en wrok tegen de islam kan doen smelten. incha'allah.
slm,
redwasp