Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinehole
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinehole
Dat is inderdaad zo,maar zo zal het niet gaan in de praktijk denk ik.
Pak 5-10 jaar in de toekomst  e V.S. hebben hun troepen uit SA grotendeels teruggetrokken en naar Irak overgeheveld.De olieindustrie maakt terug winst.Denk je dat de Amerikanen nog veel interesse gaan hebben voor andere conflicten?
|
Niet voor hij herverkozen is, en Liberia zal niet op nummer 1 staan. Blijft een feit dat er toch 1 probleem minder is. Of het geholpen heeft tegen terrorisme is een ander paar mouwen natuurlijk..
|
ALS hij herverkozen is.Ik heb hoop van niet,maar ja,de vorige keer heeft hij de verkiezingen ook vervalst...
Het probleem-Irak is toch helemaal nog niet opgelost?Waar is Saddam?En je zegt zelf dat het niet geholpen heeft tegen terrorisme.
De Iraakse bevolking is wel blij dat Saddam weg is,maar ik ben er zeker van dat het volk helemaal niks respect heeft voor de Amerikaanse troepen.Als je de bevolking niet mee hebt,kan het probleem nog lang aanslepen.
|
Als de marge tussen twee kandidaten kleiner is dan de standaardmeetfout bij manueel tellen, dan zullen er altijd mensen zijn die de winaar beschuldigen. 1 staat uit meer dan 50 waar dat gebeurd en dat lag uiteraard allemaal op voorhand vast. Immers, als hij twee staten nodig had, dan waren het er twee geweest nietwaar? Ik vind dat moedwillige nogal vergezocht. De supreme court heeft uitspraak gedaan en een kandidaat benoemd. Ik vind het trouwens niet zo goed voor de discussie dat je dat aanneemt als uitgangspunt dat waar is.