Los bericht bekijken
Oud 27 juli 2003, 15:24   #91
Stefanie
Minister-President

Standaard

Wees eens realistisch, Pyramus. Het zilverfonds (dat naar 't schijnt niet eens bestaat, maar laten we de SP.Aers en paarsen 'ns even volgen) zal NIET volstaan om de vergrijzing te bekostigen. De sociale zekerheid staat op instorten. De mensen lopen met oogkleppen op. Bovendien zeggen de politiek correcten zélf dat migratie nodig is wegens te weinig geboorten in Vlaanderen. Ze geven ook zélf toe dat veel allochtonen werkloos zijn. 50ers en 60ers langer laten werken is zogezegd oneerlijk en asociaal. Aan de pensioenen willen velen niet raken. Gevolg: Omdat de Vlaamse werknemers niet willen inleveren op hun pensioen, haalt men die Marrokanen naar hier. Het pensioen van de Vlamingen gaat voor en dat terwijl die multicul ook voor de Marrokanen problemen met zich meebrengt. Ik kan niet voor nen ander spreken, maar ik zou NIET staan juichen indien mijn zoon zich op straat verveelt, een misdaad begaat en dan een lichte straf of een berisping krijgt. Er zijn trouwens ook allochtonen die klagen over overlast en over te hoge criminaliteit. Niet alleen de Vlamingen krijgen te maken met overlast. Maar laat ik nu eens terzake komen, want ik begin af te wijken. De Vlamingen willen dat hun kinderen later werk vinden. Zij willen jobs voor hun nakomelingen. Dat kan je hen niet kwalijk nemen. Maar een allochtoon die laag ontwikkeld is, kan daar niet voor zorgen, integendeel. Wat wil jij trouwens? Hier in België zijn bijna geen banen voor laaggeschoolden meer. En jij zou laaggeschoolden naar hier halen? Hoeveel Vlaamse kinderen met leermoeilijkheden zijn er niet die onder druk staan omdat laaggeschoolden het moeilijk hebben op de arbeidsmarkt?
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden