Los bericht bekijken
Oud 11 april 2006, 15:38   #5
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik bedoelde gewoon dat vele mensen je openingspost kunnen bevestigen. (ik ook trouwens). Echter, vermits we van het verkeerde kleurtje zijn moeten we daarover zwijgen.
De enige actie die men wil nemen is het VB als racistisch bestempelen en daarmee zijn dus alle problemen zogezegd opgelost.
En wie dat niet wil geloven maken ze iets anders wijs. Dat multiculturaliteit verrijkend is of dat islam vrede betekent of zo...
Het probleem kan naar mijn mening niet aangepakt worden door deze Marokkanen het land uit te schoppen. Dan verplaats je de problemen naar Marokko. De mishandelingen zullen nog steeds doorgaan en deze mishandelde kinderen zullen vaak in de criminaliteit belanden. Je kan het probleem oplossen door de Marokkaanse gemeenschap goed voor te lichten. Ze moeten duidelijk gemaakt worden dat kinderen veel liefde nodig hebben. Ze moeten duidelijk gemaakt worden dat geweld alleen maar geweld tot gevolg heeft en dus een averechts effect heeft. Bij voorkeur dienen ze in de eigen taal voorgelicht te worden. Desnoods worden er Marokkaanse voorbeeldfiguren ingezet die via de media de Marokkanen voorlichten.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden