Los bericht bekijken
Oud 27 juli 2003, 16:54   #89
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Eerst en vooral vind ik niet dat ze in onze kerken moeten gaan zitten, omdat indien wij dat zouden doen in andere landen, wij er al lang uit zouden zijn gevlogen.
Ik stel mij eveneens vragen over die handelswijze. Over hun motivering heb ik op AEL de volgende passage genoteerd:
Citaat:
Laat je niet gek maken door de Nederlandse media en samenleving die ons een minderwaardigheidscomplex wil aanpraten. Verdiep je in je eigen geschiedenis en cultuur, en leerje wortels kennen. Wees trots op je afkomst. Berber of Arabier, we hebben een gezamenlijke geschiedenis en hebben samen geschiedenis geschreven.

Laten we weer geschiedenis schrijven, hier in Nederland. En als een groot deel van de autochtone bevolking ons niet wil, dan hebben ze pech. Wij moeten dat soort mensen ook niet. Vergeet al die verhalen over integratie, waar eigenlijk assimiliatie mee wordt bedoeld. Je kunt ook succesvol zijn zonder te integreren. Richt je op je eigen groep. Voor zover je dat nog niet al hebt gedaan, keer terug naar je broeders en zusters. Maak weer kennis met de Marokkaanse gastvrijheid, die zijn gelijke in de wereld niet kent. Waak over onze cultuur, de Marokkaanse waarden en normen en eeuwenoude tradities/gebruiken die ons volk zo bijzonder maken. Bron: Abdelilah Hassanni Columnist bij Magreb.nl) http://www.arabeuropean.org/forum/vi...hp?p=4699#4699
Of het nu Marokkanen zijn of Afghanen maakt niets uit. Die Afghanen zijn moslims en in hun land worden onze christelijke kerken gesloten of platgebrand… De moslims spelen komedie en vinden steeds voldoende nuttige idioten bij de Belgen om hun eisen in te willigen. Maar ze kennen onze kerken wel, wanneer ze chantage willen plegen op onze bevolking...
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden