Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
|
HAHAHAHA
Onze pseudo intellectueel denkt iets gevonden te hebben hé??!!! Heb je d?*?*r 5 dagen voor nodig gehad om met zulk een sisser af te komen? Een zwaar mislukte (en laffe ) poging om uw gekrenkte eer pogen te redden.
Ik verklaar:
1. Je doet net opnieuw waarvan ik je beschuldigd heb: Je vergroot een detail, rukt het totaal uit context en dan denk je dat je heel de post ontkracht hebt. Sukkelaar toch.
Ik gaf de Florida recount als
voorbeeld van niet wetenschappelijke argumenten om fraude te bewijzen, en in dat geval bedoelde ik idd de Florida recount van 2000 en de connecties van George met zijn broer Jeb. En dat weet jij goed genoeg, met uw intellectuele pretenties.
2. En als je dan toch de puntjes op de i wil zetten (hoewel dat niets aan de oorspronkelijke post verandert): in 2004 was sprake van een OHIO recount EN een FLORIDA recount. En nu kan jij beginnen lullen over het begrip recount, en zo wijken we af van de essentie.
http://www.betterworldlinks.org/book109h.htm
3.
Bovendien en niet onbelangrijk: waar het om ging is dat jij beweerde dat "er geen sprake was van fraude in 2004". Terwijl iedereen weet dat er wel degelijk serieus veel sprake van fraude was. Of ga je dat ontkennen???
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
A propos, bij elke poging die u doet om uw gekrenkte zelfmedelijden tentoon te spreiden, voel ik enkel maar meer misprijzen in me opwellen.
|
Pijnlijk hé, zo afgaan als een gieter. Je moest zonodig onder de gordel spelen een paar posten terug...
En euh ... Big deal uw misprijzen voor mij. Mislukte intellectuelen die het spel niet eerlijk spelen, zoals jij, die leg ik "professioneel" dagelijks tussen mijn boterham.