Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Die twee klein manne wenen niet eens, zouden die ook al van die 70 maagden weten 
|
Is kwestie van opvoeding. Als die kinderen wenen, krijgen ze er van hun ouders nog enkele rake klappen bij. Nog voor ze een jaar oud zijn, zijn ze zo al onderdrukt. Ik zie hier elke dag met mijn eigen ogen hoe ze hun kinderen opvoeden.
Daar kritiek op geven, maakt je een racist, maar wat zijn ze zelf?
Leuke anekdote: de tram stopt een beetje brusk en een kleine moslim van nog geen jaar oud, valt plat op de grond uit zijn buggie. De moeder raapt het kind niet op. Hij kan nog niet staan (ik schat dat het ventje en 6 �* 7 maanden was), maar moet zelf maar zien recht te komen, want hij moet een strijder van Allah zijn. Ze vindt het veel belangrijker met haar zakspiegeltje te controleren of er geen haartje vanonder haar hoofddoek steekt. Een zwarte, die het niet meer kan aanzien, wil het kind, dat zich inderdaad lelijk bezeerd heeft door de val, oprapen en de moeder brult plots: "Raak mijn zoon niet aan, vuile nicker!"
Tiens ... en ik dacht dat er ook zwarte moslims bestonden, maar tja, de ene moslim is dan duidelijk ook de andere niet.