Los bericht bekijken
Oud 27 juli 2003, 18:48   #7
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwgemeenteraadslid
Geachte Fernand,daarom kom ik even terug op een oude topic.
Wanneer ik van mijn vrouw verneem(O.C.M.W.Antwerpen),in welke situatie onze bejaarden vaak moeten leven. Maar in tegenstelling tot deze asielzoekers,is dit voor onze media onbelangrijk Nochtans hebben onze bejaarden vaak heel hun leven hard gewerkt en afgedragen.
U heeft gelijk wanneer u zegt,dat deze mensen vinden dat een leefloon,dat geld krijgen een RECHT is
Deze mensen hebben in tegenstelling tot onze ouderen nooit bijgedragen tot onze gemeenschap en hebben hier geen recht op
Voor de verkiezingen heeft mvr.hoofddoek Vogels toegegeven dat het varken van de mutualiteiten serieus gespekt is,ondanks dat wij in Januari weer extra mochten bijbetalen.Haar antwoord''maar dit moet gespekt blijven''
Iedereen weet,dat de toekomst er voor vlaanderen niet rooskleurig uitziet.
Enkel en alleen al in Nederland,verwacht men in 2004 nog ééns 150.000 polen
Onze OCMW is tevens niet het episch centrum van de wereld,al hebben sommige van hen reeds de arrogantie om dit het Openbaar-Centrum-Migranten-Welzijn te noemen
Wanneer er oorlog heerst in deze mensen hun landen is men welkom.
Wanneer de situatie in eigen land het toelaat,stuur hen terug,desnoods onder dwang
Die mensen moeten niet opgevangen worden bij ons. Die mensen moeten als vluchteling opgevangen worden in één van de buurlanden. wanneer de situatie zich leent, moeten ze terug naar hun eigen land. De meeste van die "asielbedriegers" zijn hier als economiche asielzoeker.
Ik heb reeds eenmaal het vergelijk gemaakt.
Ze komen hier aan met vrouw en kinderen, met het vliegtuig. Uitgedist in Millet vesten, en Nike sportschoenen. Wie betaald er dat??????? Ze moeten of kapitaalkrachtig zijn, ofwel schulden gemaakt hebben om naar hier te komen. En in beide gevallen zijn ze economische profijtzoekers. (Ik kan hen absoluut geen ongelijk geven!!!). Maar de regering moet daar paal en perk aan stellen.
Het Is ONEERLIJK tegenover de ECHTE asielzoekers, die door deze wantoestand uit de boot dreigen te vallen.
De mensen die vluchten voor de oorlog in hun land, gaan naar BUURLANDEN. Al de anderen zijn asielbedriegers!
fernand is offline   Met citaat antwoorden