Los bericht bekijken
Oud 12 april 2006, 10:33   #174
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
Ik vraag expliciet achter niet alleen financiële solidariteit. Logisch lijkt me daar op te antwoorden. Logisch gezien zijn het misschien "de anderen" die dus aan geld denken, wat denk je? Logisch toch?
Je verwijst ZELF naar de financiële "solidariteit":

Citaat:
laat de Franstalige radiozenders de Vlaamse niet meer uit de lucht blazen, laat de villabewoners uit de Rand zich aanpassen, laat Brussel ook een aantal nachtvluchten dragen, laat er een MUG zijn die Nederlands kan in BHV, splitst BHV, probeer eindelijk die economie eens van de grond te krijgen, stop het subsidiecliëntelisme van de PS, laat die pogingen om Brussel uit de breiden, stop het pesten van de Vlamingen door de Raad van Europa erbij te halen, laat Waalse ministers ook eens investeren in Vlaanderen (knipoog naar Flahaut), stop met grendels en speciale meerderheden, plaats ook eens flitscamera's in Wallonië, straf ook eens uw onwerkwillige werklozen, streef niet naar pariteit in de senaat en schaf de pariteit in de regering af, en natuurlijk: doe iets aan de overdreven geldstromen
Bij de rest van uw eisen zie ik niet veel voorbeelden van wat men "solidariteit" kan noemen, en ze betreffen trouwens meestal Brussel, niet Wallonië. En is Brussel nu niet de hoofdstad van, jawel, Vlaanderen (met Vlaamse parlementsleden en ministers en alles erop en eraan) ?