Los bericht bekijken
Oud 12 april 2006, 15:55   #17
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redwasp Bekijk bericht
assalaam alaikum,

lieve mensen. vorige week is hier al eens een dergelijke misslelijk makende grap geplaatst. misschien kunnen we uit voorzorgen toch maar weer eens vragen waar en hoe die fotos tot stand kwamen. het stelt me trouwens wat teleur dat iedereen die zich hier zogenaamd kritisch opstelt keer op keer als waarheid slikt wat hier geplaatst wordt.

daarnaast vind ik, zelfs als die foto's authentiek zijn wat ik eerlijk gezegd betwijfel, dat ze niets vertellen over de islam. ga je iets vertellen over het christendom aan de hand van een sekte flagelanten? kun je het buddhisme uitleggen door de kamikaze-piloten van de tweede wereldoorlog te tonen? krijg je een goed beeld van het hinduisme als je alleen de bloedige rituelen voor kali-ma bestudeert?

lieve mensen, kunnen jullie nu echt niet afstappen van dat kinderachtige anti-gedoe? zien jullie echt zo slecht dat je je eigen laster gelooft? ik kan me dat niet voorstellen. volgens mij weet iedereen hier op dit forum diep in zijn hart dat de islam, net als iedere andere religie, eigenlijk niet slecht is op zich. volgens mij gelooft er niemand, op een paar uitzonderingen na, die zo heethoofdig zijn dat hun hersenen een tijdje geleden gesmolten zijn, het simplistische verhaaltje dat alle muslims slecht zijn. het hele debat gaat dus niet over de islam, maar over de ego'tjes van de mensen die debateren. het gaat om gelijk krijgen, om de beste zijn in het debat.

ik heb diep medelijden met mensen die zo debateren. zij hebben duidelijk niet begrepen dat er zaken zijn die veel belangrijkers zijn dan hun eigen ego. ze zitten vast in de kluisters van hun eerzucht, hun frustratie, hun illusies. incha'allah zullen ze ooit inzien dat daarbuiten een schitterende wereld op hen wacht. een wereld waar ze geen slaaf meer moeten zijn van de grilletjes en willetjes van hun ego, maar waar ze ten volle kunnen leven. incha'allah.

slm,

redwasp
redwasp,

Enkele van jouw uitspraken/citaten hebben mij reeds erg bevreesd gemaakt vioor u. En jij bent dan nog een zachte bekeerling. Wat moet de rest dan wel niet zijn.

Islam = supergevaarlijk.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden