Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Bart De Wever, één van Vlaanderens meest getalenteerde politici
|
Op dat vlak deel ik uw mening niet. Dewever is niet de grote spreker en heeft zéér weinig invloed. Steek hem in een debat met een ervaren rot en hij valt in no time door de mand.
Citaat:
Ik kan zeer goed begrijpen dat hij wat gefrustreerd raakt door steeds de slagen van het VB te moeten afweren. Als N-VA'er moet hij het zeer moeilijk hebben in Antwerpen.
|
Tja, men zegt altijd dat politici een olifantenvel moeten hebben dus ik raad Dewever aan om dat over zich heen te laten gaan en zich niet te verlagen tot hetzelfde niveau.
Citaat:
Dit zou echter zijn gezond verstand niet in de weg mogen staat! Zijn haat jegens het Vlaams Belang wordt overdreven en onredelijk. Af en toe slaagt hij er zelfs niet meer in afdoende argumentatie aan te halen voor zijn aanvallen op het VB (moeilijk voor een politicus van zijn kaliber).
|
Daaraan laat hij zich inderdaad kennen. Nu goed, het zal mij enigszins worst wezen hoor... Wij kijken ernaar met het nodige plezier! 8) Maar goed, om enigszins objectief te blijven: Dewever moet zich daarboven zetten. Als hij dat niet kan, is hij in mijn ogen geen goede politicus. In de politiek gaat het om de essentie van het debat, niet om een of andere scheldtirade.
Citaat:
Ware het niet beter geweest dat De Wever een stap terug zet als voorzitter en ruimte maakt voor iemand zonder vooroordelen?
|
Tja, de vraag is natuurlijk: wie ga je in zijn plaats zetten?
Citaat:
Als de twee Vlaams-Nationalistische partijen eens een einde willen maken aan deze broedertwist, is dat de enige oplossing. Het Vlaams Belang is nu al de grootste partij, en als de N-VA de CD&V laat schieten (slechts een kwestie van tijd) kunnen N-VA en VB samenwerken aan een toekomst voor Vlaanderen, aan onze onafhankelijkheid.
|
Eéndracht maakt macht...