Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pink Terror
@skye: ik ben onverdraagzaam tegen hun onverdraagzaamheid. Er heerst een hiërarchie waarbij enkele hoogstaande mannen elke vrouw mogen bespringen/verkrachten en ze zijn tegen anticonceptiemiddelen, dus elke vrouw is verplicht om al die kinderen te dragen. Er staat ook letterlijk in hun teksten geschreven dat de vrouw enkel dient tot reproductiemiddel. Homoseksualiteit is een psychische ziekte en elk lid moet zijn/haar gehele inkomen afstaan. De leden mogen geen contact hebben met hun familie of vrienden, foto's en dergelijke zijn dus niet toegestaan.
Dus, ja, ik ben niet beschaamd om het te zeggen; tegen dit soort 'mensen' ben ik onverdraagzaam. Is dat zo verkeerd?
|
Nee, ik heb ook kritiek op dit soort wantoestanden, maar het opeisen van andermans eigendommen lijkt verdacht veel op Communisme. Verder stel ik me de vraag of jullie ook zo tekeer zouden gaan indien het niet een secte maar een officieel erkende religie betrof? Toch geen selectieve verontwaardiging hoop ik.
|
Het kan perfect volgens de bestaande wetgeving om huisvestingsproblemen op te lossen. Leegstaande woningen zorgen er ook voor dat buurten verloederen, dat de criminaliteit althans het crimaliteitsgevoel toeneemt en dat de waarde van omstaande woningen daalt. D�*t kunnen we toch niet laten gebeuren.