Los bericht bekijken
Oud 15 april 2006, 14:23   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard politiek correcte democraten proberen...

de vrije meningsuiting zoveel mogelijk aan banden te leggen.

Ziehier hetgeen de satirische internetsite "Frut van de Koekestrad" overkwam en hun reactie hierop:

[FONT=Arial]"13 april - Overheid probeert de Frut van Koekestad monddood te maken[/FONT] - [FONT=Arial Black][SIZE=2]update 13 april 23.20[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]De die hards onder onze lezers hebben het meteen gemerkt: onverdroten zijn erin geslaagd een tijdje de Frut van Koekestad van het internet te plukken. Wie afgelopen dinsdag en woensdag naar deze pagina klikte, kreeg verschillende laconieke boodschappen op het scherm die er niet om logen. De directie van de FvK heeft uiteraard onmiddellijk klacht neergelegd tegen onbekenden bij het Parket van Antwerpen. En het moet gezegd: de medewerking tussen het Parket en onze (buitenlandse) provider hebben onverwacht snel resultaat opgeleverd. In die mate dat de term 'onbekenden' nu gerust kan vervangen worden door 'heel bekenden'. In het belang van het verder onderzoek mogen we uiteraard niets kwijt, tenzij toch dat het IP-adres waar alles van vertrokken is toebehoort aan ... het kabinet van een Antwerpse schepen. Binnen dit entourage werd alvast één bekentenis opgetekend. We vernamen ook officieus dat het platleggen van de FvK slechts een test case zou zijn en dat er binnen politieke milieus in zowel Antwerpen als Gent plannen bestaan/bestonden om andere gelijkaardige sites op deze en andere manieren onder druk te zetten. Dwarsliggende collega's zijn bij deze verwittigd."[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]En dan maar lullen dat zij demcratisch zijn en de anderen niet naturulijk..[/FONT]
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 15 april 2006 om 14:23.
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden