Oké. Voor alle linksen die mijn postings echt niet begrijpen, zal ik er een tekeningetje bij moeten maken.
Is het rechtvaardig dat iemand die nu 18 wordt en normaal voor de eerste keer zou mogen gaan stemmen, dat niet kan, omwille van het feit dat zijn grootvader meer dan 60 jaar geleden ooit een deal met een Duitser gesloten had over een geslacht varken? Deze man wou alleen eten voor zijn gezin te doen overleven en links nagelt zijn nageslacht, dat toen nog niet eens geboren was aan het kruis.
Als die daders van de roofmoord niet gepakt worden en ze zijn 18 of ouder, mogen ze (of moeten ze, indien nieuwe Belg) gaan stemmen.
Dat willen ze ontkennen. Dan ben ik maar een nazi met Hitlersympathieën. Ik ben wel extreem rechts, maar mijn ideeën wijken op veel punten wel af.
Over de Holocaust hebben ze wetten gedicteerd over hoe erg we deze moeten vinden. Lieve mensen, ik heb hier geen wet voor nodig en ook geen quota van 5 miljoen om dit verschrikkelijk te vinden. En wat moeten we dan denken van de Killing Fields in Cambodja? Of waren de extreem linkse Rode Kmher soms de lieve koorknapen, die niemand discrimineerden. Hoeveel mensen zijn er in hun concentratiekampen gestoreven. Is de ene genocide de andere niet? Moeten er een X aantal onschuldigen in sterven voor we het erg mogen vinden?
Wat is Saddam van geloofsovertuiging en wat deed hij met de Koerden? Moet ik zo verder gaan?
Nu: persoonlijk heb ik de indruk dat er een groep binnen de Islam nog gevaarlijker is dan iemand die al ruim 60 jaar dood is.