Los bericht bekijken
Oud 16 april 2006, 22:21   #39
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat Bekijk bericht
Je beschikt niet over de informatie waarnaar je verwees, of ik kan dat aan de hand van je antwoord niet vaststellen.
Ik beschik over de informatie waarnaar ik verwees, maar ik ben niet bepaald van plan om zulke zaken open en bloot op een publiek forum te gaan smijten; an sich hoeft dat niet eens, als je goed genoeg naar die inbev-site die je hier zo graag post had gekeken, had je wel door gehad dat je bullshit staat te verkopen. Een simpele blik op de organisatiestructuur kan je dat zelfs al vertellen.

Jij beschikt daarentegen over niets van informatie die jouw stelling staaft, hetgeen nu ook niet verwonderlijk is. Als je werkelijk de alles wetende persoon bent voor wie je jezelf uitgeeft, kan het noet zo moeilijk zijn om je gelijk over je stelling te bewijzen en me van mijn sokken te blazen. Ik dag je dus uit. Dat zoiets niet zal gebeuren weten jij en ik wel al langer; waarom sta je hier dan nog wat komedie te spelen?

Citaat:
Wat kan je, inhoudelijk over dit onderwerp, nog toevoegen?
Wat doet je denken dat jij uberhaupt al iets inhoudelijk aan dit topic hebt toegevoegd? De kernboodschap is reeds gezegd: jij staat hier zonder enige kennis van zake wat uit je nek te lullen; meer is er niet aan. Je bent niet eens in staat de strategische redenen van de aankoop van Quinsa te schetsen, of de strategische redenen van de sluiting van Hoegaarden, laat staan dat je in staat zou zijn enige link tussen beiden te identificeren.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden