Los bericht bekijken
Oud 16 april 2006, 22:26   #222
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Nogmaals (voor zij die wat trager van begrip zijn): ik stipte de spelfout (en dus niet "spellingsfout") slechts terloops aan terwijl ik de vraag beantwoordde. Ik blijf daar dus helemaal niet bij "stilstaan". Uit de goedheid van mijn hart maakte ik de schrijver opmerkzaam op een spelfout, zodat die fout in de toekomst kan vermeden worden. Ik koester namelijk mijn taal. Dat zou u ook eens wat meer moeten doen...
Indien het ging om een detail dat u aan de auteur van dat bericht wou meedelen, had u dit gewoon kunnen doen in een PB. Dat u ervoor heeft gekozen dat op het forum zelf te doen, samen met een nietszeggende repliek toont duidelijk aan dat u verlegen zit om argumentatie en dus de tegenstander maar probeert te pakken op een zaak die niets te maken heeft met heel de discussie.

Voor het overige wil ik nogmaals mijn vraag onder uw aandacht brengen: graag concrete voorbeelden uit Zwitserland, Ierland of Denemarken - landen waar men de rechtstreekse democratie kent - die erop wijzen dat deze vorm leidt tot ontsporing en slecht staatsbeheer. Dat beweert u immers, daar het volk dom is en niet in staat dergelijke beslissingen te nemen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden