Los bericht bekijken
Oud 17 april 2006, 15:24   #90
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door restons courtois Bekijk bericht
Ik ben niet werkloos, niet ziek, niet pensionaire en ik profiteer niet van het systeem. Ik koop mijne brol zelver en betaal tva op alles.
"Jullie" zijn zo indoctrineerd alleen maar in "volkeren" te denken, ik zie niet het volk maar de individueele mens. Het is niet omdat "jullie" zo "gleichgeschaltet" zijn dat iedereen alleen maar naar taalgrens denken en rekenen moet.

En die "Lebensraum": die is ± 95 m² groot en van mij. Of wil je me nu vertellen dat je ook de huur betalt.
Inderdaad, wat heb jij geslikt... Door uw reductionistische houding alles vanuit het individu te bekijken probeert u het probleem te passeren.

Wel, je kan niet tegelijk solidariteit én individualisme prediken, afhankelijk van als het u maar goed uitkomt. Want dat betekent dat elke solidariteit afgeschaft moet worden, waar ik radicaal tegen ben.

Maar vraag je als Vlaming een beetje respect weer in ruil voor die ruime solidariteit, die niet transparant, vrijwillig of beleidsmatig bepaald is, dan beginnen zowat alle Walen hier op het forum zich te gedragen als lompe boeren die kukelekuu doen. Blijkbaar krijgen we dat respect niet. Navraag naar Franstalige Bundestreue: Kukelekuu.

Allez, ik vraag me af hoe je dit allemaal kan zeggen zonder enig gevoel van schaamte te vertonen. Blijkbaar begrijp ik de Franstaligen nog minder goed dan ik dacht...

Laat ons toch scheiden...