17 april 2006, 16:56
|
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Het opblazen vanuit een helicopter van een auto waarin een een terrorist zit die een bloedige aanslag voorbereidt is geen terreurdaad.
|
Als ik de link nog eens vind zal ik het niet nalaten hem door te geven : het is alleszins eigenaardig maar waar, zo dat beide zijden evenveel burger als militaire slachtoffers maken.
Afgaande op welke bron wil de heersende propaganda de wereld wijsmaken dat de Israëli's/Palestijnen voornamelijk burgerslachtoffers maken en de militairen die getroffen worden
eigenlijk slechts "collateral damage" zijn. Niets is minder waar :
zowel van Palestijnse als van Israëlische zijde treft men voor ca. 40 % Militairen en 60 % Burgers. Onlangs was er overigens een programma over Israëlische helicopeterpiloten die gewoon weigeren nog missies uit te voeren omdat het bij deze missies zo goed als uitgesloten is de burgerbevolking te ontzien.
Zoals gezegd : Vrede kan er slechts komen indien in de beide gebieden door democratische verkiezingen mensen aan de macht komen die deze vrede willen bewerkstelligen.
|