Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Waar ik de nadruk wil op leggen, is dat die Ahidar zijn mond nogal eens voorbijpraat en ons zo de kans geeft om in de interne keuken van de mohammedanen te zien.
Het blijkt immers dat de mohammedanen de laatste jaren de autochtonen én nu blijkbaar ook de niet-moslim allochtonen zijn beginnen aanduiden met het woord "ongelovigen" ipv met "Belg" e.d. zoals tot voor een paar jaar.
Dat is dus een religieuze keuze. Het racisme richt zich nu niet meer enkel tot de "afstammelingen van de kolonisatoren en kruisvaarders van eertijds", maar zoals nu blijkt ook tot die van de "eertijds door de imperialisten onderdrukte zwarte inboorlingen".
Het is dus een religeus gebaseerd "racisme". Let ook op hoe deze uiterst progressief verlichte spirit-allochtonen over christenen spreken: als ongelovigen.
Er wordt ons steeds verweten over de islam te spreken zonder er iets van af te weten, wel nu weten we meteen wat alle moslims onder "ongelovigen" verstaan. Dat zijn dus alle niet-moslims. Zeg dat een uiterst gematigde progressieve linkse zelfkritische moslimspiritist het gezegd heeft.
Ik ga hier binnenkort ook eens een lijst plaatsen met alles wat Allah in petto heeft voor de "ongelovigen", zoals zelfs de progressieve zelfkritische moslims ons aanduiden.
|
hier al ééntje uit
"De Oorlogsbuit" 8/12:toen uw heer aan de engelen openbaarde: "ik ben met u, versterk de gelovigen.Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen.Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers".
Vijf messteken zullen ook wel goed zijn goed zeker?
en hier hoe allah over ons, de ongelovigen , denkt:
8/22.Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van allah de doven en stommen die niet willen begrijpen.