Los bericht bekijken
Oud 17 april 2006, 23:41   #3370
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
wel, voor mij blijft het feit dat iemand een Pentagon medewerker is geen element om hem als onbetrouwbaar van de hand te doen.
Hola, hier ga je een beetje kort door de bocht, vind ik.
Ik stel niet (en Gun ook niet) dat een Pentagonmedewerker "per defenitie" onbetrouwbaar zou zijn, hé?
Maar wanneer blijkt dat de getuigenissen die Pentagon medewerkers quasi de enigen zijn die de officiele versie steunen, dan gaat er wèl een lampje branden bij mij.

Citaat:
Je hebt gelijk natuurlijk als je stelt dat er ook andere getuigenissen zijn ..Maar het is eerst en vooral al zo dat de door Gun aangebracht getuigenlijst verre van exhaustief is..
Ja sorry, maar dat is het soort algemene commentaar die niks zegt, he.
Citaat:
Er zijn wel meer getuigen die menen een groot vliegtuig te hebben gezien.
Is dat zo? Heeft u die namen?
Citaat:
Zijn cijfers zijn overigens ook mixed up.
Ja, hij heeft ze in categorieën ingedeeld. Wat is daar mis mee?
Citaat:
Dat er bovendien een beperkt aantal getuigen een kleiner vliegtuigje heeft gezien is niet dermate verwonderlijk. Door de afstand die er vaak tussen de plaats van de getuigenis en de impact zat kan het wel lijken dat het een klein vliegtuigje was..
Daar kan ik inkomen ja.

Dit toont toch enkel aan dat we voorzichtig moeten zijn met getuigenissen, òòk diegenen die het officieel verhaal bevestigen. Niet?
Citaat:
Dat diegenen die het dichts bij de impact aanwezig waren (de mensen uit het Pentagon) allemaal in eenzelfde richting getuigen (grote commerciële jet) zegt mijns inziens veel meer..
Het zegt veel meer zegt u, maar uw statement klopt wel niet, hé.
Diegenen die het kortst bijstonden hun verhalen wijzen helemaal niet allen in dezelfde richting. Toch de lijst nog eens terug doornemen.

En weeral besluit ik met:
Als ze nu toch eens de beelden van het aanpalend hotele en tankstation zouden vrijgeven hé, dat was deze gehele discussie van de baan.
Maar ze willen ze dus niet vrijgeven.
Tussen haakjes, gelòòf jij werkelijk dat het Pentagon zelf geen beelden heeft?
Dat de meeste beveiligde plaats ter wereld géén camera's heeft die elke vierkante cm in en rond het Pentagon bestrijken?