Los bericht bekijken
Oud 18 april 2006, 15:16   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stanny Bekijk bericht
niet zo cru gesteld, maar idd...
als door zo'n campagne de mensen sneller bereid zijn om tussen te komen en dat dat ook aangemoedigd wordt, dan zal dit in de toekomst potentiele daders afschrikken om in dat klimaat nog mensen op straat lastig te vallen. Nu lees ik hier op het forum dat mensen bang zijn om in de grote steden op straat te komen, dat jeugdbendes de straten regeren. Wel als de gewone man zich verenigd om samen dit probleem hard aan te pakken, kan men de straatcriminaliteit op die manier een beetje terugdringen...

Het is natuurlijk maar een klein element van de strijd tegen zulke delicten, maar het kan wel helpen...
Kijk Stanny ik heb bijna altijd mijn grief bij, het is een degelijk mes dat al meerdere malen zijn diensten heeft bewezen, ik heb er al heel wat mee gerepareerd , opengeprutst, ja zelf pistolets mee gesneden.

Maar wat gaat de goegemeente roepen, den dag dat ik 2 "kansarme" "jongeren" de strot oversnij terwijl ze aan het "werken" zijn.

Stel ik was in het CS geweest, stel ik had het gezien, en ik had mijn mes getrokken en had het bv, in de strot of ruggegraat geplant van een van die 2 gansters. Hoeveel jaar bak zou ik krijgen denk je ?

Stel ik had mijn mes niet getrokken maar er me mee gemoeid en ik had met een paar welgemikte vuistslagen en trappen (120 kg bijna 2 meter... ) een van de 2 daders voor een paar weken gehospitaliseerd en zijn eetkamer zodanig verbouwd dat m een week lang enkel vloeibaar voedsel kon binnenpakken...

Wat denkte dat ze met mij hadden gedaan, ... opdraaien voor de kosten, wat bak en een veroordeling voor racisme aan mijn broek,...

MAW die kardinaal en guy verafstoot zijn twee dikke jan mijn klootens die geen flauw benul hebben van hoe de wereld ineen steekt.

Langs den ene kant moete iemand in nood helpen, (en geloof mij als ik zie dat een zwakkere word aangevallen en ik heb tijd om te reageren dan zal ik dat doen, en het zal een heel pijnlijke ervaring worden voor de daders. ) Maar als ik dat zou doen, en dat weet ik ook, maar ik zal er mij geen fluit van aantrekken op dat moment. Mag ik het wel bij het gekrom gaan uitleggen na afloop.
Herr Flick is offline