Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2003, 22:05   #56
coosie
Provinciaal Statenlid

coosie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coosie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coosie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
De argumentatie op onze site is inderdaad voor het grootste deel op Vlaamse nationalisten gericht; niet omdat we Vlaminghaters zijn, verre van, want dan zou ik mijn eigen taal haten, maar omdat het nationalistisch probleem in Vlaanderen veel acuter is dan in Wallonië waar het nationalisme/rattachisme helemaal niet sterk staat.
Het valt mij op dat de BUB veel energie steekt in dit debat met Vlaams-nationalisten. Jullie zitten bij mijn weten niet massaal op een franstalig forum. Waarom niet? En hebben jullie plannen om met een tiental BUB-ers ook daar te gaan posten? Of is de taal een probleem?

En over energie gesproken, gelooft de BUB nog in koude fusie? Het is plots stil rond jullie gedurfd milieustandpunt.

Om eerlijk te zijn heb ik al gezocht naar een franstalig forum zoals politics.be.
Heb je suggesties ? Uiteindelijk moeten we naar de argumenten van beide partijen luisteren. Weet iemand een franstalig forum, genre politics.be.

Btw, indien ik eraan zou deelnemen, zal ik dezelfde nick gebruiken .
Politicsinfo.net heeft ook een franstalige tegenhanger. Een vriend van me is daar een paar jaar geleden een paar keer gaan poolshoogte nemen maar in Franstalig België zijn ze blijkbaar nog niet aan politieke fora toe. Het was er zeeeeeeeer magertjes mee gesteld.
Oke, bedankt, eigenlijk, ik denk dat ik bij suggesties en mededeligen eens een topic ga posten met de vraag een franstalige topic te openen ? Waarom niet ? Misschien het gat in de markt.

we kunnen dat zelf doen e ... maar die zal wel onmiddellijk gekaapt worden door flaminganten 'In Vlaendren spreeckt men Nederlandsch!'
Ik vind dat een goed idee.

Cultuur eindigt waar racisme begint.
coosie is offline   Met citaat antwoorden