Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle
Nietsches zus, dus. De band tussen Wagner en de uitroeiingskampen wordt bepaald dun. Waaruit zou die dan moeten bestaan? Was hij ghostwriter voor Mein Kampf?
|
Stop nu eens met uw obsessie met die uitroeiingskampen! Ik heb het daar helemaal niet over gehad. Ik heb het alleen over het Wagneriaans pseudo-Germaans circus als een voorafspiegeling van het Nazicircus gehad. Maar goed, ik zou zeggen: lees het boek, bekijk dan eens nazipropaganda zoals b.v. de filmpjes van mevrouw Riefenstahl en je zal de gelijkenis erkennen.
Maar goed, het ging eigenlijk over één bepaalde techniek, die Wagner, Hitler & de rechts-radicalen op dit forum gemeen hebben: altijd hetzelfde herhalen, tot men het gelooft.
"Het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, ..."
Na een dergelijke brainwashing ziet men inderdaad alles als de schuld van de moslims, van het broeikaseffect tot het fileprobleem.