Los bericht bekijken
Oud 18 april 2006, 15:23   #53
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
...en ook als verkozene moet u zich aan de wet houden. Doet u dat niet, zoals Féret, dan riskeert u veroordeling. 't Is niet moeilijk hoor
Ik ben het met u eens, maar die wet, en in het bijzonder die wet is gedesigned om politiekers die het niet eens zijn met het vreemdelingen beleid (lees kiezersimport voor PS en SP ) te nekken.

Ik weet dat de wet de wet is, maar ik lig mij al lang te verkneukelen op den dag dat we PS ers, SP ers en ander rood krapuul gaan kunnen veroordelen wegens discriminatie t.o.v. bv, "Vlamingen" "rechtsen" of discriminatie van andere politieke strekkingen of omwille van andere redenen.

Een PS er die iets zegt over gehandicapten bv, in een gehandicapten debat, moet dan ook maar veroordeeld kunnen worden.

MAW deze wet is kleingeestig, rammelt langs alle kanten, (ze hebben al vanalles moeten uitsteken om ze te kunnen gebruiken. ) en gaat gelijk een boemerang ooit in de bakkes van de ontwerpers terugkomen. )

en dan ga ik enorm veel plezier hebben, en iedereen die dan lult over benoemde rechters, aanpassingen aan die wet etc... etc... ook gewoon zeggen :

De wet is de wet.

Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden